Skuba Team

VÕIDUSÕIDUMEESKONNA "SKUBA TEAM" ASUTAMINE: OSALEMIN DAKAR 2025 RALLIL

Oleme kõik nõus, et Skuba lugu on üles ehitatud raskele tööle.
Ja Skubas tunneme kõiki komponente: iga osa kliendi pikimast veoautost, nende äriraskustest, õnnestumistest.
Ja paralleelselt oleme meie, nagu iga meie klient, selles äris just selle autotööstuse seikluse nimel: meeldiv tunne, et see töötab, sobib ja toob positiivseid tulemusi.
Tänu sellele isiklikule seiklustundele, mis ühendab meid kõiki erinevatelt eluteedelt ja erinevatest kultuuridest.
Meil on hea meel teatada, et panime kokku professionaalsete rallisõitjate meeskonna, kes panevad end aasta läbi proovile erinevatel rallidel, kuid mis eriti oluline - võistlevad Dakari 2025 rallil veoautode kategoorias!

Meeskonna nimi: SKUBA TEAM

ja nad – nagu meiegi – on segakultuuriline meeskond:

piloot: Vaidotas Žala - Leedu rallisõitja, osaleb Dakaril 10 aastat, kuid sõidab esimest korda veoautoga;

kaardilugeja: Paulo Fiuza - Portugali professionaalne kaardilugeja, kes alustas oma veoautode võidusõitja karjääri enam kui 18 aastat tagasi;

mehaanik: Max van Grol - Hollandi esindaja, endine mehaanik Gerard De Rooy meeskonnast, kes võitis Dakari neli korda. Viimati - 2023.

Veok Dakarile 2025: De Rooy veoauto IVECO

Maailma karmima rallivõistluse jaoks vajame kõige vastupidavamat tehnikat ja professionaalseimat tugimeeskonda – täpselt nagu Skuba oma äri teeb! Seega valiti De Rooy IVECO veoauto välja tänu muljetavaldavale meeskonna saavutuste ajaloole ja mitmekümne aasta pikkusele võistluskogemusele..

See veok kaalub 9 tonni, genereerib 1000 hobujõudu ja 5000 Nm suuruse pöördemomendi, mille kannab 22,5-tollistele ratastele üle Allisoni automaatkäigukast. Nelikveolist veokit kontrollivad 30 cm vedrustuse käiguga Reigeri amortisaatorid.

Veoki üks ratas kaalub 135 kg. Veoautode kategoorias on meeskonnal võimalus Teleflow süsteemi abil juhtida rehvirõhku otse salongist. Huvitav on see, et tänu kaasaegsele EURO6 mootorile ei erine keskmine kütusekulu palju autokategooriast. Kuigi see metsaline võib maastikul sõita ülikiiresti, on veoautode kategooria kiiruspiirang 140 km/h.

See partnerlus ja "Skuba Team" asutamine ei ole pelgalt reklaamiotsing, vaid see annab tunnistust kõigest, mida me ühe rahvusvahelise meeskonnana koos teeme: arendame tipptaset just veoautode valdkonnas ja armastame autotööstuse seiklusi.

See on tõestus selle kohta, et kõik Skuba grupi ettevõtted annavad oma panuse autotööstuse kogukonda, millesse meie, kui ka iga töötaja eraldi panustame iga päev.