FORGOT YOUR DETAILS?

Uus Stralis sadulauto – Ivecoga veab

Uue STRALISE mudeliseeria EURO VI mootorite töömaht ja pöördemoment on suurenenud, kuid kütusekulu on jäänud samaks. Oma osa selles on ainulaadsel FPT INDUSTRIALI patenteeritud HI-eSCR-süsteemil, mis kujutab endast raskesõidukite mootoritehnoloogia tipptaset.
Tänu silmapaistvalt tõhusale HI-eSCR-katalüsaatorisüsteemile on uus STRALIS ainus saadaolev raskeveok, mis vastab Euro VI piirangutele EGR-i kasutamata.
Uuele mootorile on paigaldatud ka uus elektrooniliselt juhitav muutuva geomeetriaga turbolaadur (EVGT).
Eksklusiivselt IVECO kasutuses olev HI-eSCR-süsteem on praegu ainus saadaolev lahendus, mis hoiab Euro VI mootorite kütusekulu Euro V mootoritega samal tasemel (EGR-i kasutamine suurendaks kütusekulu keskmiselt 3%).
Meie konkurentide lahendustega võrreldes pakuvad HI-eSCR-süsteemiga Cursori mootorid mitmeid eeliseid:
kompaktsus ja kergus: mootori järel vaid ühe NOx-järeltöötlussüsteemi kasutamine ja EGR-i puudumine tagavad sama töömahu juures konkurentidega võrreldes parema sooritusvõime, mis tähendab, et sõiduki jahutussüsteemi ei tule suuremaks ehitada;
suurem tõhusus ja väiksem kütusekulu tänu optimeeritud põlemisprotsessile, EGR-i mittekasutamisele ja DPF-i passiivsele regenereerimisele (puudub vajadus kütuse järelpihustamise teel tahma põletada – see vähendab kütusekulu ja järeltöötlussüsteemi termilist koormust);
ainult passiivne DPF-i regenereerimine tänu tahmaosakeste tekke vähendamisele (aitab pikendada ka hooldusintervalle);
klassi üks parimaid erivõimsusi ja pöördemomente tänu mootorite paremale termodünaamilisele tõhususele, ühisanumpritse tehnoloogiale ja uuele elektrooniliselt juhitavale turbolaadurile.

 

TOP